Oh herregud...

Är så trött! Vad är det för fel?:P
Sov en liten stund innan också, i en kvart eller något. Jag tycker jag borde sova bättre än någonsin eftersom jag inte har blivit störd under hela veckan när jag ska gå och lägga mig. Hmmm...

Har mått lite halvt idag..min mage är inte på sitt bästa humör om man säger så. Fast det är lite bättre än vad det var igår. Hoppas det ger med sig snart!

Har prov i hemkunskap idag då. Jag hade, alla andra ska ha imorgon. Jag ville inte ha det imorgon för då ska vi ha svenskaprov. Och jag är glad att jag gjorde som jag gjorde, för i nuläget har jag inte ens öppnat svenskaboken och jag hade verkligen inte orkat plugga till två prov. Men iaf, provet gick bra kändes det som. Hade även uppspelning på gitarr, det gick bra!:D Och så gjorde jag min låtredovisning på musiken också. Allt det avklartat på mindre än en timme, det är duktigt eller hur?;)

Ikväll ska jag rida. Åh är så trött på det nu! Vill bara att det ska ta slut. Ikväll är det också start för Pussycat dolls: Girlylicious på tv3 vid 21.00. Eftersom jag ska rida ska jag spela in det, men jag ska definitivt inte missa det!

pc_article.jpg


See ya!
// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback