Min kompis symaskinen

Dagens kompis idag blir min symaskin. Har tillbringat några timmar framför den nu. Och det bästa var att den tjabbade bara lite grann 2 ynka gånger! :D Då blir man glad.
Nyfikna kanske på vad jag gjorde för något då?

Jo, kommer ni ihåg sakerna jag köpte förra veckan på Ria? Det var ju ett par byxor och 2 kjolar.

Byxorna sydde jag upp och in lite för att få lite bättre passform.

Före:
 (Jag vet att det är en dålig före-bild, men tog ingen annan)

Efter:

Jag gillar dom! Speciellt som dom bara kostade 25 kronor, de är ju toppmoderna nu också!:)

Sen hittade jag ju en blå långkjol med vita blommor. Längden var riktigt ful så nu har jag klippt av ungefär hälften av längden. Mycket bättre!

Före:

Efter:

Slutligen lagade jag mina favoritjeans som hade fått ett stort hål där man inte precis vill ha något. Så nu kan jag använda dem igen!:)

Jag är nöjd med dagens arbete, vad tyckte du om det?

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Du är jäkligt duktig måste jag säga. Älskade dina chinos..

Keep it up cutie

Robin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback