Måndag

På klasstiden i morse. Markus vår lärare skulle säga "Idag är det absolut den sista dagen om man vill ändra sina val inför gymnasiet". Istället blev det "Idag är aboslut sista dagen att deklarera". Ja så kan det också gå ibland!:) Haha, kul var det iaf,;) Men han har ju rätt, fast kanske inte något vi behöver bry oss om precis^^
Var riktigt glad i skolan idag. Inte berodde det precis på att jag var tillbaka i skolan igen, utan mycket till stor del tror jag på att jag har fått ett jobb. För det betyder att jag kommer kunna hänga med Bea och hennes familj till Kreta i sommar! Hur härligt är inte det?! Bara yes, yes yes!!:D Jag ska äntligen få åka utomlands igen.^^
Efter skolan och någon timme hemma åkt jag till biblan. Har laddat upp med några, förhoppningsvis bra, böcker. Så nu har jag något att läsa en tid framöver.:) Härligt!
Ikväll, eller snart snarare är det Cashmere mafia på tv. Får inte missa det denna gången som jag gjorde förra gången. Grrr. Inspelningen fungerade inte så det var verkligen inte mitt fel.:P

196670-585

Kommentarer
Postat av: bea

kläderna lite längre ner va ju fett nice! :)
ja gillade den där vita med svart mönster på, assöt.
fett kul kreta ska bli! pepp som fan :)
pöss

2008-05-05 @ 21:16:22
Postat av: Alicia

tack bea!!:D
Jag med, bara längtar skitmkt nu!:D
Visste inte ens att du läste min blogg:P

2008-05-07 @ 17:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback