Lördagens shopping

NU äntligen kommer bilderna:)



Svart tubklänning med rynk framtill. Kommer från Gina Tricot,
199 kronor. Fast denna ska lämnas tillbaka har jag bestämt mig för.



Blommig klänning i rak modell. Väligt skön och jättesnygg!:D
Från Gina den också, 199 kronor,
Ska definitivt behålla.



Klänning med små svarta stjärnor från Daily Express, 199 kronor. Mitt förslag på skolavslutningsklänning, men det tyckte verkligen inte mamma. Hon sa att jag inte får någon fin figur i den, tack för den^^haha. Men den går även att ha som top, så ska behålla den i alla fall!:P Tycker ni att jag kan ha denna som avslutningsklänning eller ska jag fortsätta jakten?



Blått linne från H&M för endast 98 kronor.
Kommer nog användas mycket som partylinne men även i vardagen.;)



Nu kommer jag hemdragandes med ännu ett par svarta shorts, haha! Denna gången kommer de från H&M och kostar 198 kronor. Och vet ni vad? Jag tror banne mig att jag ska behålla dessa!:D Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Ewie

fina du fick med hem :D

Postat av: Viktoria

ojojoj, gillar den blommiga klänningen! Villken gina hittade du den på?:)

2008-05-05 @ 20:05:06
URL: http://vickanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback