Kalas

Hej,
Har inte pallat uppdatera något idag, ber om ursäkt. Men vaknade inte förrän halv 12 och då satte jag mig och tittade på She's the man, tränade sen lite Aerobic striptease Fit to strip. Jobbigt. Innan jag hoppade in i duschen var jag tvungen att göra tzatsiki och plocka ögonbrynen:P Det var verkligen nödvändigt!:P Sen blev det en skön dusch, efter det var det bara att börja göra sig iordning. Smink och håret och allt.
Vid klockan 6 kom släkten. Mamma fyller år på måndag så vi firar henne idag istället. I två timmar nu har vi suttit framför tvn och tittat på ESC. Gör ni också det?
Meja ( mitt 1-åriga kusinbarn) har varit med och hon har varit så trött. Hon ville verkligen inte somna, men tillslut gjorde hon det den lilla tösen.

Nu vet jag inte riktgit vad jag ska skriva mer...väntar på att poängen ska komma på ESC, det ä ju alltid så himla långdraget, men det hör väl till..

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback