JAAA!!:D

Yes, fick just reda på att jag har fått ett jobb till!:D Ännu ett städjobb men skit samma:D 3 dagar i veckan, kommer ta ungefär 2 timmar per gång. Plus att det är nästan dubbelt så bra betalt som mitt andra jobb. Skitbra. Kommer ha det året runt, och jag börjar med det direkt efter skolan. Otte, färsökte få tag på dig innan, men du var visst upptagen. Men ifall du läser detta så är det meningen att du också får vara med och dela på jobbet;) Hör gärna av dig om du vill det för vi ska dit på onsdag och checka läget ville Unni.
EFtersom blogg.se cpade riktigt mycket alldeles nyss så det tog ungefär en halvtimme att lägga in några få bilder så får ni inte se det jag handlade igår förrän imorgon.
För nu ska jag träna!:D
Du kan aldrig gissa vad det är jag ska träna:P Haha

// Alicia

Kommentarer
Postat av: ottilia

hej, det där med jobbet? kan du förklara lite mer om det? (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback