Golfat

Idg hade vi friluftsdag i skolan. Alttså tillbringade jag dagen ute på golfbanan. Har faktiskt spelat golf en gång i tiden, för typ 3 år sedan.^^ Har i princip bara rört en golfklubba en gång sen den tiden. Men igårkväll tvingade jag upp pappa för att hämta min golfbag, såklart man måste ha med den om man har en och ska ut på golfbanan.
Det var jag, Carin, Malin och Emelie som var tjejer och resten var ett par killar från parallellklasserna. Vi hade två väldigt roliga och snälla elevassistenter som höll koll på oss, och som hade ordnat med lite tävlingar under dagen. Vem som vann vet vi inte än men kul var det!
Om jag skulle ta mig tiden och träna så skulle jagsäkert tycka det var kul att börja spela igen. Mycket av det jag störde mig på när jag spelade (och som var anledningen till att jag slutade) var att jag inte kunde skjuta ordentligt. Eller jo, men inte så långt.:P Och slår man nästan inte varenda slag längre idag än vad man gjorde för 3 år sedan när man var ute och spelade någon gång i veckan!:P Haha det är ju typiskt^^
Så övade jag bara in min puttning och shippningen och allt det så skulle det säkert gå väldigt mycket bättre nu! Men det får bli en senare fråga, i år är det försent eftersom säsongen redan har hållit på så länge, men vem vet till nästa år kanske?

När jag kom hem la jag mig och solade för att jämna ut den jag fick på golfbanan efter mitt linne. Så smörjde in de brända områdena och la mig sedan på altanen i 1½ timme ungefär.Så nu är det inte riktigt lika stor skillnad men en altför tydlig gräns iaf:P Och det svider lite också...


Så här ser jag ut nu, och på hela armarna...

// Alicia

Kommentarer
Postat av: jespher - fashion is my lifestyle

Svar: Ok, Men ska med tåget nu.. Hoppas du får en trevlig kväll! peace


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback