Gårdagskvällens outfit 8/5

196670-600

Skinnjacka, H&M Barn
Klänning, Secod hand
Solglasögon, Glitter
Skärp, Lindex
Skor, Vagabond
Armband och ring, Glitter

Trodde faktiskt inte det skulle bli någon outfit igår, eftersom jag inte var i skolan. Men sen på kvällen så var jag, mamma och pappa och tittade på när Åkrahällskolans musikprofil hade en liten "konsert" eller vad man ska kalla det. Henry och Sofie var ju med båda två så vi var ju såklart tvungna att gå och titta! Och de var jätteduktiga.:D

Kommentarer
Postat av: Matilda

snyggt alicia!

Postat av: Robin Fröström

Hej. Jag har en blogg med rätt många besökare per dag och jag undrar om jag får kopiera den här bilden på dig och lägga upp på min blogg tillsammans med en länk till din?

Kläderna var riktigt snygga och jag hoppas på snabbt svar. MVH Robin Fröström

2008-05-12 @ 17:59:47
URL: http://robinfrostrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback