Fullspäckad lördag och trött söndag

Skrev inte något igår för jag hade fullt upp. Gick upp klockan 6 igår. Carin och jag åkte ut på stan halv 8 och började sätta upp våra bord med loppisgrejerna. Vi hade nämlien sedan länge bestämt att vi skulle ha loppmarknad. Vi hade tur med vädret, kanske lite för mycket tur. För solen låg på från klockan 8 till klockan 2 och stekte hela tiden. Ni skulle se min axlar, tack vare Lotta så är det inte så farligt som det skulle ha kunnat vara för hon sa till mig att skaffa solkräm. Men när den kom med pappa hade jag redan bränt mig rättså mycket. Hur som helst så tjänade jag inte så mycket, runt 300-400 kronor bara.
Åt, tog det lite lugnt och spelade lite tv-spel när jag kom hem. Sen åkte jag och Henry hem till Lisa och hälsade på Amos igen. Gullig han är, men han har lärt sig bitas nu. När jag kom hem var mina underarmar helt sönderrivna.
Duschade och gjorde mig i ordning innan jag, Therése och Erika gick ner till parken. Kvällen började dåligt men slutade väldigt lyckat.:)

Idag är man väldigt trött som ni kan förstå. Har bara varit uppe i två timmar och ska alldeles strax åka och jobba. Kul! Verklign inte...
Om jag orkar (vilket jag antagligen inte gö) så ska jag träna när jag kommer hem, annas gör jag det imorgon. Måste ju börja se till att komma i form inför Kreta!;)


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback