Det var bra

Nu har jag varit på stan. Hittade en bh men genomskinliga bh-band, det får funka lika bra som en utan band.;) På Lindex hittade jag den, hade ju en 30%-rabattkupong också att använda så det blev inte så farligt.
På JC har de nu två linnen/toppar för 199 kr (ordinarie pris 129kr/st ). Så jag köpte ett rosa åt mig och ett vitt åt mamma.:)
Var även inne på Torgett och lämnade mina personliga uppgifter så min chef kan sätta in min lön på mitt konto.:P
Allt detta hann jag med på ungefär en halvtimme. Tycker jag var duktigt eftersom det var sådana jobbiga köer också!
Till på köpet hittade jag en fin bikini på Lindex, men underdelen fanns inte i min storlek så åker kanske inte till Kalmar snart och kollar om det finns en i rätt storlek där. För i så fall köper jag nog den:P Måste ju ha något nytt till Kreta!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: jespher - fashion is my lifestyle

Hoppas du har haft en bra dag! Har bytt tillbaka till min gamla blogg så kommentera på www.jesphers.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback