Allt möjligt och ingenting

Första dagen på veckan som jag mår bra. Känner mig bra i magen och jag är inte särskilt trött heller:) Bra eller hur? Och så är det ju skönt att man inte har några fler prov till att plugga på denna veckan. Hade förresten svenskaprov idag, gick sisådär.

Nåja, idag är det ingen träning utan en vilodag. Skönt det med! Glömde säga att jag provade en ny träningsdvd i tisdags. Billy Blank's Tae bo cardio. Så sjuuukt jobbigt! Har knappt kört något så jobbigt, nästan. Anledningen till att jag laddade hem den var att jag såg en artikel om Jessica Alba och hur hon kommer i form inför en film. Tae bo alltså. Och jag kan verkligen förstå hur de kan komma i form så bra! Det var verkligen makalöst effektivt. Så prova!

Om mamma och pappa kunde ta och åka ut och handla nu, för då skulle de kunna släppa av mig på stan så jag kan gå in på Lindex och kolla efter en axelbandslös bh som jag letar efter. Jag behöver en.

Och vet ni vad , nu ska vi åka!:P

Så jag bloggar igen lite senare!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback