1 maj

När jag sa att jag skulle träna innan så trodde jag inte att jag skulle orka träna så hårt!:O Haha. Blev ett riktigt ordentligt pass ska jag säga er. Först cykling med lite intervaller (jobbigt!), sen en massa träning med hantlar för bröst och armar även lite boxning. Sedan lite ben, rumpa och mage. Avslutningsvis blev det magdans och streching. Nu känns det lite bättre i kroppen måste jag säga.
Har även ätit en väldigt god middag bestående av klyftpotatis och entrecôte (?) Mums!

Är väldigt trött nu, men ska va uppe i några timmar till i alla fall. Fast måste nog gå och lägga migsenst 12 om jag ska orka med morgondagen!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: Debbie

Härligt! Bra att träna ju :) Va längesen jag gjorde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback