Tisdag

Okay, tisdag..hmm. Jag har haft hemkunskapsprov. På ekonomi typ, tror jag det var? (a)
Bra gick det i alla fall. Det känns så. :P
Hade hk som sista lektion så jag fick sluta en tjugo minuter tidigare, alltid härligt. Följde med mamma och Eva på en promenad runt maden när jag kom hem. Blött var det att plumsa omkring i snön. Men nu har jag i alla fall rört på mig idag. :)
När vi kom hem hjälpte mamma mig med att plugga lite till genetik-provet imorgon. Kommer nog gå bra, eller jag hoppas det! :P Ska plugga lit emer sedan, behövde en pause bara. Har precis druckit en kopp latte också, så jag får lite mer energi. Annars kommer jag säkert somna när jag pluggarm, som igår.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback