Söndag

Vad är det för dag idag? Påskdagen, påskafton..annandag påsk kanske? Aja, jag håller inte så stor koll.:P
Gårdagskvällen blev en riktig höjdare! Gud vad kul det var att äntligen få festa igen. Fick ju även träffa några fler av Nils's kompisar. Bruno och Charlie visade sig vara två störtsköna killar verkligen.
Förfesten hemma hos Lisette blev jättekul. Sandra blev inte riktigt lika roligt, det var inte så mycket folk. Fast det hindrade ju inte oss från att dansa loss ordentligt. Jag kan lova att det kändes i både benen och fötterna efteråt. :P Men det är sånt man får ta om man vill ha roligt. Blir ingen outfit från igår, men jag kan tala om att jag hade ett grönt linne från JC, gråa jeans från Only och svarta converse. Vädret var ju inte det bästa så man var ju tvungen att klä sig lite varmare.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback