Riktig pluggdag

Ojojoj, min hjärna är helt slut. Jag har pluggat från klockan 11 typ till klockan halv 5 ungefär, men bara en kort lunchpause emellan. Men nu har jag gjort det mesta av allt skolarbete Carin bar hem åt mig igår. Det enda jag inte har gjort något på är svenskan, men det är för arr Carin hade glömt böckerna som man behöver för att hitta all information i skolan. Så jag hade inte kunnat göra svenskan även om jag hade velat, inte för att jag ville det men i alla fall. :) Istället har jag skrivit av Carins anteckningar till no:n, letat ännu mer information till specialarbetet i so:n tillsammans med mamma, läst i svenskaboken, räknat matte, gjort lite på franskan och svarat på lite frågor angående trivseln på skolan. Puh! Det är typ mer än vad man gör en vanlig skoldag. Det var i allafall länge sen jag pluggade så mycket, så jag är väl lite ringrostig. Men förhoppningsvis ska jag till skolan imorgon så då kanske hjärnan sätts igång igen.

Ingen ridning ikväll igen, utan det blir väl Top model. Innan dess ska jag nog ut och ta en promenad och duscha.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback