Påsklov!

Jag välkomnar lovet med glädje! Så skönt att vara ledig igen. Hehe.
Hra varit på utvecklingssamtal idag också. Tog en timme, för min lärare är rättså pratglad. :) Men det är alltid trevligt fö han är väldigt shysst.
Hade provi världsreligionerna idag också. Carin kom med det klockrenaste svaret på en fråga.
Man skulle skriva vad det fanns för likheter mellan islam och kristendomen. Ett svar hon gav var:
"Deras bönehus har båda torn :D "
Den tyckte jag var bäst, inte pecis något man tänker på bär man menar likheter mellan två olika religioner. Så dagens fulaste tillägnar jag här med Carin.



// Alicia

Kommentarer
Postat av: CarinA

hahah tackar jag håller med:D men cad gör man inte för att Janne ska ha det kul på fredags kävllarna när han läser mina prov??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback