Måndag

Ska jag berätta ett sätt som inte är roligt att väckas på när man ligger och sover?
Jo, det är när ens mamma och storebror skriker på varandra med fulla lungor. Nej det är verkligen inte kul att vakna så, särskilt inte när man har jätteont i halsen och inte kan skrika tillbaka till dom att hålla käften, utan det enda du kan göra är att gömma dig under täcket och uthärda tills dom tröttnar på att skrika.

Mamma var och hämtade resten av min medicin idag också. Och snacka om stora tabletter! Jag har vanligtvis inga problem med att svälja tabletter, men dessa är inte små alltså. Både långa och tjocka. Får se hur det går. :) Antagligen finfint.

Letade lite information om amerikanska inbördeskriget tidigare. Ska skriva en uppsats om det på so:n, så nu har jag kommit en liten bit på väg. Måste bara komma igång och skriva också.



// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback