Hos Nils

Ja, nu har vi varit framme ett tag. Solen har skinit hela dagen och det har varit runt 10 grader ute, så när vi kom fram tog vi en promenad i skogen. Härligt var det! Vi letade blommor men hittade inte särskilt många. Jag åkte in i högklackat och klänning, för jag hade inte väntat mig en promenad i skogen. Men som tur var så lånade Nils mamma ut ett par skor till mig som var lite bättre anpassade för att gå i skogen med. Fast de var lite stora, men strunt samma! Hellre det än ett par skor som man vinglar runt i.
Nu är Nils i duschen, vilket han har varit rättså länge så han borde komma ner snart.
Imorgon får ni förhoppningsvis se dagens outfit från idag, om inte så berättar jag då vad jag har på mig just nu! :)

Have a good day!
// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback