Hej hopp!

Nu är jag hos Nils, äntligen.
Resan började jättebra. Hade lånat pappas 10-resorkort till tåget, sen när jag satt på tåget kom jag på att jag hade glömt pengarna hemma. Jippi! Vilket betydde att jag inte kunde komma vidare med bussen hem till Nils. Men som tur var hade jag mobilen med mig så jag ringde hem till Nils och sa vad som hade hänt, och sedan kom han och hans pappa och hämtade mig med bilen. Så allt slutade ju bra i alla fall. Får väl låna lite pengar imorgon också så att jag kan komma hem med. ;)

Annars har jag och mamma varit ute och gått en långrunda idag. Det var jobbigt, det märks verkligen nu att man inte har tränat på några veckor.
Men jag känner mig helt frisk idag så förhoppningsvis kan jag börja träna igen nästa vecka! Jag hoppas verkligen det. Då blir det bl.a gymmet med Carin.

När jag kommer hem sen ska ni få se vilka fina kläder jag satte på mig igår kväll. Jättefint var det! Mer än så säger jag inte förrän ni får se bilderna.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback