Godmorgon!

Eller god eftermiddag kanske jag borde säga, klockan är ju trots allt efter 12. Och jag har varit uppe i över två timmar, jag ligger inte och latar mig på loven inte (liar).:P Enda anledningen till att jag har gått upp så tidigt är för att jag måste ta min medicin, vet inte om den hjälper, halsen gör fortfarande ont, det har bara lagt sig lite grann. Och det borde ha lagt sig mer vid det här laget om man jämför med de andra gångerna jag har haft halsfluss.
Memen, det löser sig väl, jag håller på att fixa Landet för länge sedan-filmerna! Haha, det var åratal sen jag såg dom! Vi hade några av dom på band tidigare men ni kan ju inte tro att pappa skulle välja att ha kvar dom framför sina älskade band med hockeymatcher eller hård-rockskonserter.
Annars så blir det ännu mer plugg idag, ska väl även försöka övertala mamma att låta mig följa med ut på en promenad. Kanske borde jag övertala henne att åka ut på stan också, måste fixa någon present till Nils när han fyller år.


// Alicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback