Finalen i MF 2008



Var det någon som såg finalen? Antagligen en dum fråga. :P Men jag själv såg den faktiskt, trots att jag inte har sett någon av deltävlingarna. Vilket bidrag var er favorit? Jag hade ingen som var sådär riktigt "wooow, den ska vinna!!", uran jag tyckte väl typ Amy Diamond tror jag faktiskt. Visst Charlotte var duktig men det känns ju som att man redan har hört den låten, den låter juprecis som vilken annan låt som helst. Och gud vad smal hon har blivit! :O
Men jag kan bara säga att jag är överlycklig över att Christer Sjögren inte gick vidare, det hade varit skandal.
Nej, vi borde skicka Björn Gustafsson istället. :D Då skulle det ju bli lite skratt i allafall! Han var ju en höjdare igår, som vanligt!
Men lycka till Charlotte Perelli.

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra söndagskväll

Postat av: Louise

Nej tyvärr de gör jag ej, men min lillebror gör de :)
du då? :)♥

2008-03-17 @ 13:03:33
URL: http://chicalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback