Besök!

Hejsan! Nu har jag varit med Emma ett tag. Hon är på besök nere över påsken, så man får ju passa på att träffa henne nu. Senare idag ska även Bea komma. När vet jag inte, jag hade räknat med att hon skulle vara här vid det här laget, men snön som faller kanske har hejdat dem. Det är fasligt vad det snöar! Jag vill inte ha den, jag vill ha vår!!
Jag hade tänkt att träna på friskis idag också, så pappa körde dit mig, men det var helt smockfullt på gymmet så jag åkte hem igen och träna hemma istället. Men det känns skönt att ha satt igång med träningen igen.


// Alicia

Kommentarer
Postat av: CarinA

vill du inte träna mer med mig på gymmet?

Postat av: CarinA

Okej:D haha nej du har nog rätt!

2008-03-23 @ 10:59:04
URL: http://cajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback