Vilken lyckad dag!!

Gårdagen var hur bra som helst!
Vädret var perfa.Dagens började med lite lekar i parken med klassen. Sen blev det bowling (som jag förresten vann - stort!:P). Fast jag bröt tyvärr 3 naglar, typsikt eftersom jag har sparat till skolavslutningen.:P
Det blev hamburgare till lunch. Sen lite allmänt slapp med tjejerna på gräset där vi pratade om allt möjligt. Ni vet, det typiska tjejsnacket^^
Igår var det även så att studenterna gick ut här i staden så vi drog oss och tittade lite på det en stund.

Sen drog jag, Lisa, Carin och Malin in till Kalmar. Där blev det myyycket skoj.
Började med att shoppa runt både på stan och på Baronen. Oväntat nog så blev det Lisa som shoppade mest. Eftersom hon var skadad så kunde hon knappt bära alla sna kassar så vi var såklart snälla nog att hjälpa henne med dem.:)
En gubbe kom fram till oss och höll på att sätta eld på mitt hår innan han drog vidare, läskigt!
Vi stack till McDonalds och käkade sen efter att ha hämtat ut biljetterna till bion.
Det blev mest killspaning inne på donken. Lisa blev typ kär i en kille så Carin tjänade 40 spänn på att gå ut och fråga om hon fick ta ett kort på han åt henne. Vilket hon fick!:P Hahaha, ja gud vad vi skrattade. Jag hittade också en som inte såg helt fel ut, men han stack med sina kompisar innan man hann göra något, så.:P Hehe
Det är så mycket roligare att spana på killar i Kalmar för de är så mycket snyggare där än vad de är här i Nybro. Tyvärr, men det är sant faktiskt. Så det ägnade vi oss åt rättså mycket igår.
Lisa och jag fastnade i hissen upp till bion sen men lyckades ta oss ur efter ett tag som tur var. Vi missade bara dörren på andra sidan^^haha. Ja så kan det va´!
När vi åkte hem sen vid halv 11 blev det en väldigt högljudd ( men väldigt rolig) åktur hem!

Ja det var länge sen jag var med om en så rolig dag. Så det måste vi göra om snart!!!


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback