Vad gömmer sig i påsarna?



Storshopping idag. Riktigt stor faktiskt. Det var länge sen så det var kul:)
Letade som tusan igår efter någon att åka in till Kalmar med idag men hittade ingen, så jag åkte med mamma och Cecilia istället.
20 i 11 kom hon och hämtade mamma och mig. Vi checkade till hennes cykel som var på lagning sen åkte vi vidar mot Kalmar. Efter 3 oändligt långa timmar på IKEA och ett riktigt flummköp inne på Elgiganten av Cecilia (jag berättar allt för dig när du kommer ner sen Bea:P ) åkte vi till slut vidare till stan. Jag sprang iväg själv och kollade i affärer hellre än att dras med dom.:P Snällt, jag vet^^

Halv 6 var vi hemma, då var det bara att proppa i sig lite mat sen bar det av till stan för att städa med Ottilia. Himla tur att den städningen inte tar mer än en timme. Har inte hunnit med mycket mer än att sätta mig här sen jag kom hem.:)

Vad jag köpte visar jag senare ikväll om jag orkar. Sofie snackade om att hon tyckte att vi skulle köra en girls-night med 8 avsnitt av Sex and the city. Får se hur det blir med den saken. Vi kommer ju inte vara klara förrän klockan 4 i morgonbitti typ.:P Men det är ju lov så..


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback