Torsdag

Trots att man typ har sovit i 10 timmar så är man ändå jättetrött. Kanske är så att man har sovit för länge? Brukar ju inte sova så länge i vanliga fall.
Har redan varit så duktig att jag har plockat in min tvätt idag. Ett stort berg med kläder eftersom jag inte orkat göra det förrän nu. Märkte då att jag börjar få ett stort problem. Jag får i princip inte plats med mer kläder i min garderob! Och jag har inte något att rensa ut heller. För tillfället löste jag det, men det är verkligen knökafullt i min lilla garderob.

Ska vara ännu duktigare idag och städa mitt rum också. Skrivbordet är som ett bombnedslag och ja..hm..det skulle nog behövas en tur med dammtrasan och dammsugaren också. Men det ska göras nu innan Bea och dom kommer ner!

Efter det ska det tränas. Jag och Malin bestämde att vi skulle träna idag, fast på olika håll. Det kanske faktiskt får mig att göra det när jag vet att hon också tränar, och isf kan jag ju inte bara sacka efter liksom.;) Hehe, smart av mig va?


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback