Skönhetsbehandlingar

Igår kväll fick jag plocka fram  "Alicias spa" igen. Den här gången var det båda mamma och Cecilia som skulle behandlas. Cecilia skulle typ ha hela kitet - händer, fötter, ansiktsmask, ögonbrynsplockning och ögonbrynsfärgning. Mamma var lite snällare och skulle bara ha fot - och handmassage, ansiktsmask och ögonbrynsplockning.
Mellan 3 och 4 timmar höll jag på, fatta ont jag hade i huvudet och ryggen efteråt!
Frågan var om det var värt 175 spänn?:P Menmen, jag behöver alla pengar jag kan få nu.

Pedikyr och manikyr ska jag göra på mig själv en gång innan vi åker till Kreta, sen tror jag de kommer dröja ett tag innan jag håller på med något sånt här igen!:P
Jag skulle visserligen vilja jobba med sånt här någon gång i framtiden, men i så fall ska jag definitivt skaffa mig en bättre arbetsställning:P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback