Sista dagen på veckan

Hade som jag hade trott en jättekul kväll igår tillsammans med Ottilia. Efter att jag hade klått henne ett antal gånger i Mariokart så åkte vi till kebaben och käkade. Gott det var!:) Vi var typ de enda på hela kebaben så vi hade terassen för oss själva, det var skönt. Det blev mycket skratt och "ta igen-snack" medans vi åt. Vi har ju inte träffats på jättelänge!

Idag har jag varit och städat, var sjukt varmt som ni kanske förstår. Mumsade i mig lite mat när jag kom hem, gick sedan ut och solade. Jag blev sjukt varm efter bara en kvart så då gick jag in och tog en snabbdusch. satte mig sedan och spelade lite Super Mario Sunshine. Gick megadåligt så jag valde att sätta mig här istället!:P

Mmm..det är väl ungefär min dag, och gårdagskvällen ungefär. Mamma och pappa håller på med maten nu så snart blir det grillat. mums vad gott! Hoppas oxfilén blir blodigt denna gången.:P Haha

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback