Produkter

När jag håller på och kör lite skönhetsvård så är jag ganska noga av mig. Och jag har skaffat mig en lite olika produkter som jag använder mig av och som funkar bra.



Olika grova nagelfilar, även en poleringsfil, nagelbandspetare, nagelborste, fotfil, nagelsax, nageltång, nagelbanskräm (min kommer från ACO), nagelbandsremover (min kommer från Depend), nagelolja (köpt på någon salong), fotbad (Scholl, finns bland annat att köpa på Åhléns) fotkräm (min kommer från Sasco och funkar jättebra), nagellack - använd baslack för att slippa missfärgningar på nageln och överlack för att lacket ska hålla bättre, manikyrset (inte världens bästa men vissa av sakerna är bra:P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback