Nyklippt!

Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Var och klippte mig, gratis. Nice va?
Det är så att dottern till min vanliga frisör ska börja jobba lite som frisör (hon har inte gått någon utbildning för det) så hon ville ha någon provdocka om man säger. Så jag ställde gärna upp när jag fick det gratis=) Susanne, hennes mamma, stod ju med hela tiden och visade och så så det var inga problem.
Är jättenöjd än så länge iaf:)
På onsdag ska jag tillbaks igen och färga utväxten för 100 kronor billigare än i vanliga fall.

Före:



Efter:



Se så mycket roligare håret faller!:) Innan var det ju helt platt och tråkigt..^^

Fick även en flaska Magic Bullet från märket Lanza helt gratis, så nu kommer det inte slitas lika mycket på mina toppar. Jag gillar det här med att känna frisörer!;)



// Alicia

Kommentarer
Postat av: cecilia

gud vad roligt! jag vill också till kreta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback