Måste ju bero på vädret

Är trött...igen. Kan inte tro att det är någon längre som blir förvånad om dom hör att jag är trött, jag verkar ju vara det hela tiden.:P Men har tagit en lite tupplur idag, blev så himla trött efter maten så gick och la mig i soffan en halvtimme. Missade visst ett samtal från Carin. Men hon ringde alldeles nyss så jag fick veta vad det var hon ville iaf. Nämligen att hon undrade om jag och Malin skulle med och träna om en stund istället för senare i kväll som vi hade tänkt. Och visst, det kunde vi väl göra;)

Igår hade jag många  fler läsare än vad jag normalt sett har. Så himla kul!! Fortsätt gärna att besöka min blogg!

Nej nu ska jag gå och fixa i ordning mig för gymmet, dagens m.m kommer senare troligtvis!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: cecilia

ska sitta vid datorn en stund och vänta på att min kille ska logga in på msn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback