Glad midsommar

Hoppas alla får en bra och rolig dag idag!:)
Just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och har ätit den årliga midsommarmaten. Tradition. Eftersom jag inte är så himla förtjust i den maten har det blivit köttbullar, potatis och brunsås för min del. Mormor gör himla god brunsås så jag är inte så ledsen för det.;)

Vid klockan halv 7 idag kommer Bea, Gabbe och Adam hit från Stockholm. Vid 7-tiden ska vi hem till ett par kompisar till familjen allihop. De har värmt upp sin pool så det kommer nog bli bad oavsett väder. Så det blir kul. Sen får vi se hur pass kul det blir, kommer ju typ bara vara en massa vuxna annars. Men Bea och jag kanske sticker hem till oss efter ett tag, vem vet. Kul ska vi försöka ha iaf.;)


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback