Gårdagens storshopping

Igår blev det som sagt mycket shoppat i Kalmar. Sånt är lite härligt.:P Mindre härligt när man räknar ihop summan på alla kvittona, men det struntar vi i^^



Vi börjar med skorna. Ett par svarta ballerina (som jag har letat efter ett par svarta ballerinaskor!) men rosett, 129 kr från H&M.
Åker man till Kreta så måste man ju har ett par flip-flop. Mina gamla är helt söndergångna så ett par nya var helt på sin plats. Ett par svarta från H&M för 50 kr.



Ett par små shorts från H&M för en 50-lapp.



En snygg hatt från Glitter för 99,50 kr. Tycker jag var ett bra köp.:P



Nagelvitpenna heter den här saken. Man målar vitt under toppen på nageln så det ser ut lite som fransk manikyr. 40 kr från Kicks.



Ännu ett par solglasögon. Dessa kommer från Carlings och kostade 199 kronor. Tycker pilotglasögon är helläckra och dessa hade perfekt stora glas för mig:P



Ännu ett par skor.:P Haha. Var på väg att köpa dom när de kostade 300 kr. Nu när de var nedsatta till 150 kronor gjorde jag såklart det. På Euro Sko.



Tajt fodralklänning från Gina Tricot. Jättesnygg enligt mig.:) 129 kronor.



En jättemysig vit cardigan med fickor från Gina Tricot den också. Kommer bli perfekt till alla lite kyliga sommarkvällar. 199 kronor.

Inte lite shopping va?:) Men nu har jag snart allt jag behöver till Kreta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback