Gårdagens shopping

Igår var jag, Carin och Malin på stan och shoppade. Eller det var väl mest jag som shoppade om man säger så.:P Hehe, Ni vet sånna där "nödvändiga" saker.:P
Det blev ganska mycket köpt på Lindex för ovanlighetens skull.



En väst från rean + 10% rabatt eftersom Carin lånade ut sitt Lindexkort.:P Så den kostade inte mer än 116 kronor.
En megasnygg t-shirt, enligt mig iallafall. Har gått och hållt på den flera gånger men inte förrän igår orkade jag prova den. 149 kronor.
Ett vanligt grått baslinne, som jag inte har något, 79,50 tyckte jag det var värt.;)
En väldigt snygg väska från rean den också! 161 kronor!

Hittade en förbannat snygg väska till inne på Lindex, en röd. Jag har ingen röd väska....Bli inte förvånade om jag kommer hem med den nästa vecka!:P



Sen blev det lite annat smått och gott också. Inne på Cassandra köpte jag ett nagellack från Isadoras nya sommarkollektion - extrapris 49 kronor!:D Och så köpte jag Super shine-nagelfil från Depend för 49 kronor. Hur mycket extra supershine den ger återstår ju att se.:P Jag fick även med ett doftprov på Paris Hiltons parfym Heiress.

Inne på Hälsobutiken köpte jag ett paket Party feet från Scholl. Gelkuddar som ska göra så man inte får ont i hälarna när man har högklackade skor. Hoppas verkligen att de funkar! 58.50 kronor.

Kommentarer
Postat av: movemi

Vill du vinna två biljetter till Jay-z konsert?

gå in på min blogg och klicka på Jay-z konsert för att veta hur du ska göra.



Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback