Fest

Som avslutning på skolåret blev det fest i gårkväll. Särskilt lyckat vet jag inte om det blev. Till att börja med skulle klassen ha haft klassfest i ett ställe i skogen. Men jag och Tina lyckades cykla vilse på vägen dit, vilket var tur för medans vi irrade omkring kom polisen dit och beslagtog allas dricka. Så man kan säga att vi hade tur i oturen. ;)
Tina och jag cyklade istället hem till henne och efter en stund kom även Lisa, Lisa och Jon.  Lisa och jag drog oss ner mot parken sen efter en stund, fast först mötte vi upp Carin och Malin på vägen.
I parken var det inte så mycket folk men det kom allt fler hela tiden. Som alltid gick jag runt och pratade med nästan varenda kotte som jag kände där. Det tråkigaste med hela kvällen var att det var så många poliser, fältare och vuxna på stan ute i parken igår. Det var nog säkert fler vuxna än vad det var ungdomar.
Menmen, jag hade ändå en helt okej kväll. Visst, den kunde ha varit bättre, men den kunde också har varit sämre!


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback