Dunder och brak

Vaknade vid halv 6 typ idag av att åskan mullrade på som tusan över huvudet på mig. Det var verkligen att blixten och mullret kom precis samtidigt. Lite smått läskigt faktiskt. Det låter verkligen högt då!:O Samtidigt så regnade och haglade det. Lätt att somna om då va?
Men gjorde det i alla fall någon gång vid 7-tiden.
Vaknade sen igen vid halv 10 kanske, då håller mamma på att slå täcken och kuddar utanför mitt öppna fönster. När hon är klar med det drar hon igång med dammsugaren i hallen. Hur tusan ska man kunna sova då?
Så efter att ha legat och väntoch vridit på mig ett tag så ger jag upp och stiger tillslut upp vid klockan 10.
Inte bästa sättet att vakna på kan jag säga!
Som tur är har jag aldrig haft något speciellt morgonhumör.;)


Hoppas ni får en bra dag!

// Alicia

Kommentarer
Postat av: A

Svar: JA jag har inte riktigt vant mig vid att ha lov så jag går upp när jag brukar då det är vanliga skoldagar.

kram kram

Postat av: A

HAhaha 10 är typ det längsta jag sovit.'kram kram

2008-06-16 @ 19:43:35
URL: http://justsweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback