A normal Sunday

Kanske inte riktigt men, inte särskilt speciell heller. Efter lite tvspel åkte jag och städade, eller jag gjorde inte allt för golvskrapan var borta så jag kunde inte göra så mycket. Så jag ska dit imorgon också och göra klart städningen. Sen blev det taco och ännu mer tvspel;)
Oväntat nog kom landeskogarna på besök då så då spöade jag fullkomligt skiten ur dom allihop i Mariokart.
Sen tittade vi på första halvan av fotbollsmatchen Italien - Spanien. Alla tröttnade på det utom Bea så vi satte igång John Tucker must die, mest Gabriel som ville de:P Så han kunde glo på alla snygga tjejer. Haha:P

Nu sitter de andra och kollar på resten av matchen medan jag sitter här. Är ju inte precis fotbollsintresserad^^


// Alicia

Kommentarer
Postat av: bea

haha! men en vacker dag ska jag ta dig i mariokart! det vill jag lova ;)

2008-06-23 @ 11:54:37
Postat av: Anonym

haha! men en vacker dag ska jag ta dig i mariokart! det vill jag lova ;)

2008-06-23 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback