Träffats igen<3

Äntligen så har jag fått träffa Emma igen! var typ 3-4 månader sen vi sågs sist. Går alldeles för lång tid mellan gångerna. Hon kom hit vid 4-5 tiden någon gång. Och sen dess har vi suttit och pratat, tagit igen det som har hänt. Om vädret tillåter det så ska vi åka in till Kalmar imorgon på dagen och shoppa lite. Tillåter vädret det för mycket så blir det slapp här hemma vid poolen istället. Men det är inte särskilt troligt, utan det kommer nog bli Kalmar.
Aaa, just de! Det har jag glömt tala om.:)
Jag kom in på samhällsprogrammet som jag hade sökt till som första handsval till gymnasiet. Visserligen visste jag att jag skulle komma in, men ändå kul när det verkligen är klappat och klart. Nu väntar man bara på att få veta klasserna! Spännande!:)


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback