Tidig dag

Steg upp vid kvart över nio idag. Det ni!:P Det är det nog inte många som gör när de har sommarlov. Inte jag heller men jag kunde inte sova. Och så stod det ju i tidiningen att det skulle bli fint väder, men det är bara fullt med moln....Grr inte kul, jag vill ju kunna sola!
Så vi får väl se hur dagen artar sig. Har lite vaga planer, får väl se om dom blir av, hoppas på det.:)
Träna ska jag iaf göra idag eftersom jag inte orkade det igår. Blev så trött efter att Carin hade gått hem:P Så jag satte mig vid datorn resten av kvällen istället. Man får göra så ibland.:P Haha

Ha en bra dag!
// Alicia

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: haha okej, den verkar riktigt bra ;)



Jaa, jag måste faktiskt säga att den är grymt mycket finare än den förra... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback