Strul

Ursäkta att jag inte har uppdaterat bloggen något idag, men jag har inte lyckats komma in på den så det har inte varit med mening.  Har ite ens lyckats komma in på blogg.se för det har bara kommit upp den mest irriterande rutan "Den här sidan kan inte visas". Hur arg blir man inte på det liksom?! Men nu sitter jag här tillslut=)

Har legat vid poolen idag och solat som vanligt, det är verkligen livet när det är sådant underbart väder.^^ Har även orkat med att måla byrån en gång till, när den är torr sen så ska mamma bara sandpappra den så den får en sådan där sliten look. Kommer bli jättesnyggt tror jag!

Om en timme ungefär ska jag åka och städa för jag ska iväg i helgen. Nämligen till Göterborg!! Woho!!:D Liseberg blir det imorgon för hela slanten så fort vi kommer upp, sen på söndagen hoppas jag på en massa shopping!=)
Ska bli så kul! Längtar verkligen^^

// Alicia

Kommentarer
Postat av: LB

vsg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback