Shoppingen!

Här har vi fynden jag gjorde. Love solglasögonen! Visst är dom coola?! Jag börjar få en rättså ordentlig samling av solglasögon nu, 6-7 par har jag, får visa som någon dag! :)


Skjortan är från Vero Moda och kostar 259.50 kronor, jag är inte riktigt säker på om jag ska behålla den eller inte, så jag tog den på öppet köp. Randiga tröjor var ett av mina mål idag, den här kommer från Gina Tricot och kostar 129 kronor. Och en sådan här klänning tror jag alla vet vid det här laget var den kommer ifrån, japp Gina Tricot där med,149 kronor.



Röd basker från Gina Tricot den med, gutt att jag har hittat en, jag som har letat efter en röd basker! 79 kronor.
Och här! Dagens bästa fynd verkligen! Ett par röda Ray Bans-look-a-like från Glitter för 79.50. De otroligt cerise rosa kommer från Ur & Penn och kostade 98 kronor.



Folk kanske kommer ihåg min svarta ganska stora ring som jag hade tidigare från Lindex. Well, jag lyckades ju slarva bort den, så jag tyckte det var på sin plats att köpa en ny svart ring då. Den här gången en mycket större (och lite dyrare), men mycket snyggare! Kanske blir svårare att tappa bort den då? Köpte på Glitter för 59.50 kronor.
Örhängena kommer från Glitter de också, det var nämligen "Ta 3 varor betala för 2" så jag fick dem på köpet. Gulliga eller hur? Kostnad normalt: 39.50 kronor. Och till sist, 3 stycken armband från Ur & Penn. Här var det "TA 3 smycken betala för 2" som gällde. Det guldiga kedjearmbandet kostade 59 kronor, det blommiga 49 kronor och det blåa 29 kronor (fast blev gratis då).



En lyckad shopping tycker jag!
Eller hur? :)


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback