Roligaste kvällen på länge

Har kusinerna här nu. Iaf nybrokusinerna:P Och Cecilia, inte att förglömma.
Kvällen började med bad i poolen för alla. Vattennivån har sjunkit kan jag tala om efter alla bomber som har gjorts. Dock ej av mig.:P Grillat blev det sedan, mat som knappt aldrig kan gå fel, inte som jag har varit med om i alla fall. Jordgubbar till efterrätt, sådant är alltid gott!=) Har suttit med de vuxna resten av kvällen, killarna har tittat på Jackass 2 och spelat tv-spel. Vi andra har suttit ute på altanen. Lotta har kört sin fjortisfylla eller vad man ska kalla det, himla rolig blir hon iaf:P Haha, ja jag måste säga att jag har skrattat väldigt mycket. Det roligaste är nog att hon kör sitt race 30-40 år efter alla andra.:P
Den senaste halvtimmen typ har vi kört en musiktävling. De andra håller på fortfarande men jag drog mig ur efter 50 låtar, kunde ändå ingen typ.:P
Nej nu ska jag väl ut och göra dom sällskap igen, skulle bara lämna en lägesrapport tänkte jag!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback