Perfekt läsväder

Vädret har inte varit på topp idag, vilket inte gjorde mig något, kände inte alls för att ligga och sola idag. Istället har jag tillbringat eftermiddagen/kvällen med att läsa en ny bok av Nora Roberts som jag lånade på bibblan igår. Läste första delen i triologin för ett tag sedan, gillade boken jättemycket. Då visste jag inte om att det var första delen av tre så jag blev glatt överraskad när jag hittade del två och tre stående i hyllan igår.
Har endast gjort några små uppehåll från läsandet. Bland annat när jag följde med pappa och handlade. Köpte vindruvor. Då har jag något att gå runt och mumsa på som iaf är nyttigt. Godis funkar inte i längden.
Blev tyvärr ingen tjejkväll ikväll. Julia kunde inte av någon anledning som jag inte vet. Tråkigt värre, får se om det blir av innan skolan börjar, alla är så upptagna på olika håll nu de närmsta veckorna tyvärr.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback