One friday

En härlig och rolig dag. Kalmarshopping med Emma. Det var tänkt att jag skulle lära henne att budgetshoppa. Men jag var nog inte den bästa på att lära ut det idag. Då vi inte ska tala om hur mycket jag shoppade för.:P Emma lyckades bättre om man säger så.:P Vid 4-tiden åkte vi hem tillsammans med pappa som slutade jobbet då. Upptäckte i bilen hem att jag hade tappat ett av mina armband som jag har gjort själv.:( Mitt favoritarmband! Typiskt. Som tur är så åker Emma upp till Stockholm nu så då ska hon köpa nytt material till armband så jag kan göra ett nytt. Jippi!:)
När vi kom hem var det bara att äta och sen slappa en liten stund innan vi blev hämtade av Malin. Då bar det av till "pensionärsbion". Det vill säga att det bara var pensionärer där förutom vi. Och kanske 5 andra tjejer.:P Jaja, filmen var lika bra för det. ;)


// Alicia

Kommentarer
Postat av: Jossan

Får man se vad du handlat kanske? (:



Sv: Joo, den där jackan var ju inte alltför dyr och skinnjackor får ju gärna vara lite mindre ochn tunnare. I alla fall på somrarna är det jättefint och praktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback