Nya armband



Igår pysslade jag och Emma lite på kvällen. Resultatet? Jo, för min del tre nya armband. Emma gjorde hela fyra stycken. När Emma var i Stockholm och köpte materialen så fanns det inte allt i de färgerna vi ville ha så då får man komprimissa och gör adet bäta ut av det istället. Det går det också;)
Jag är himla glag för mitt armband med peacemärke måste jag säga. De andra är sånna där som man använder typ hela tiden:P Jag har fortfarande en massa lås och sådanat kvar, snöra också men inga smycken så kanske ska försöka skaffa mig något sådant så jag kan göra ännu ett smycke.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fina :)

Postat av: anneli

dom var fina :)

2008-07-31 @ 11:12:03
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback