Kul torsdag?

Hoppas kan man ju göra. Sitter här och smått planerar en kanske-kväll med Carin, Malin och Julia. Hoppas kan man ju alltid göra, tror det skulle kunna bli megaskoj:) Fast då måste jag säga det att då blir det inte grillat som det var tänkt utan då får det bli pizza istället. Har längtat som en galning efter en mexicana i flera dagar! Just so you know:P
Vet ni vad? Klockan är bara 10 över 12 och jag är redan trött! Har visserligen varit vaken sedan kvart över 9 men iaf, kom igen, hur seg kan man vara egentligen?!
Eftersom mamma inte är hemma idag blir det jag som står för matlagningen. Får se vad det blir, är ju bara jag och Henry som ska äta så det behöver ju inte vara så speciellt.
Hade även tänkt färga mina ögonfransar idag..kanske. Om jag orkar. Vilket även gäller en runda på stan. "Om jag orkar". Men det hoppas jag att jag gör för dit vill jag:) Men roligare om man hade haft någon med sig.:P Ofcourse^^


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback