Kreta resa del 3

OKej, måndagen har jag berättat om. Under tisdagen och onsdagen hände det inte särskilt mycket speciellt. Dagarna förflöt likadant. Bad och sol på dagen, sen tillbaka till hotellrummen där vi käkade lite, spelade kort och gjorde oss i ordning för kvällen. Framåt 8-9 gick vi ut och käkade. Sen blev det till att ströva runt i affärer. Torsdagen var likadan fast efter middagen så gick jag och Bea till Envy igen. Träffade på lite gamla och några nya ansikten där. Himla roligt folk alltså! Max var ju där också såklart^^ Ja just det, jag tror jag glömde berätta det att Bea lappade till Max ordentligt på kinden på måndagen. Han drev lite med henne så hon fick fullständigt spelet på honom! Ja, herregud vad jag skrattade!:P Haha Framåt 2-3 tiden drog vi oss hemåt och på hemvägen såg v en stor äcklig råtta som vi hade lite roligt åt.:P

Sista dagen på Kreta tillbringade jag och Bea vid poolen. På kvällen åt vid på en Noodle bar, inte precis vad jag hade bestämt om jag hade fått välja. Men maten gick ner och stället hade fyrkantiga toalettstolar:P Haha det tyckte jag och Bea var lite coolt. Efter maten gick vi till Häagen-Dazs där de andra beställde in glassar. Jag är inte så förtjust i glass så jag satt mest och tog kort. När Bea hade ätit upp drog hon och jag en kort stund till Envy igen. Det blev inte särskilt länge för hon höll på att få migrän, men jag hann i alla fall få kort på alla.:)
När vi kom tillbaka var det bara att sova i ungefär 2 timmar. Klockan 03.50 kom bussen och hämtade oss som skulle köra oss till flygplatsen. Och resten har jag redan berättat så nu vet ni i stora drag min semestervecka!:)
Nu väntar jag bara på att Bea ska skicka bilderna också!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback