I did it

Tog mig faktiskt samman och tränade innan. Körde riktigt hårt i en timme. Var helt svag i kroppen efteråt. Fast efter att ha duschat och ätit kändes det mycket bättre:) Det enda nu är att jag är så himla trött:P Men det är sånt man får stå ut med, jag får väl gå och lägga mig lite tidigare helt enkelt^^

Var med mamma på bibblan innan. Lämnade tillbaka några böcker, försökte även lämna tillbaka en av mina egna böcker (det gick givetvis inte) som jag hade glömt var min. det såg verkligen ut som en lånebok, och den låg bland låneböckerna så:P Haha. ja så det kan bli^^
Fick iaf med mig några olästa böcker hem. Rättså tjocka också vilket är bra, då tar de inte slut så snabbt.

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback