HEMMA IGEN!!

Hemma!! Jag har haft en helt fantastisk vecka på Kreta. Vädret har varit helt perfa. Bea och de andra har varit jätteroliga att vara med:) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är helt slut i hjärnan. Enligt grekisk tid har jag varit uppe sen klockan 3 efter bara två timmars sömn (och lite festande före det), en 2 timmars lång bussresa där det inte blev någon sömn och yttligare 2 sömnlösa timmar på flygplatsen. 3 timmars sömn blev det dock på planet. Framme i Stockholm vid klockan 11 enligt svensk tid. Lite mat och sedan vid klockan 4 så satte jag mig på Silverlinjen och åkte till Kalmar. Sov i typ 2 timmar fram tll Ringarum sen satt jag och läste resten av vägen. Vid klockan 20 i 10 kom pappa och hämtade mig i Kalmar och vid 10 kanske var jag hemma. Ni kan förstå att jag känner mig slutkörd va?
Antingen nu i kväll eller i morgon så ska jag lägga in de bilder jag har tagit, vilket inte är så många men iaf några. Sen ska jag be Bea skicka de som hon har tagit. Så det kommer komma bilder och redovisning av resan kommer komma!:P


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback