Göteborgsshoppingen

Hde nästan glömt bort att jag inte hade visat de. Men nu när jag la in lite bilder till datorn så såg jag att jag fortfarande hade kvar bilderna på kameran. So here we go.



En klocka (!) från Q&Q (köpt på Ur&Penn). Rea, så den kostade ynka 200 kronor. Men det stod 250 på prislappen, men vad tusan - jag klagar inte om jag får den 50 kronor billigare!:P



Vitt halsband från Glitter. köpt på rean det också så 45 kronor. De andra två är från Indiska, det var reapris + "tag 2 betala för 1", så de båda kostade inte mer än 59 kronor.



Vit t-shirt från BikBok. 149 kronor, inte så farligt.



"Skinnleggins" eller vad man ska säga. Från Gina Tricot för 149 kronor, så ni fattar ju att det inte är äkta skinn.:P

Kommentarer
Postat av: LB

snygg klocka :)

Postat av: N I C O L E

Mmm visst är han :D

2008-07-30 @ 12:44:51
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback