Gårdagens shopping

Hann sitta vid datorn i 2 minuter ungefär. Sen börjar det ösregna och pappa kommer in och skriker åt mig att dra ut modemet för han var rädd att det skulle börja åska. Men nu sitter jag här 10 minuter senare. Regnet har slutat, det åskade aldrig och solen skiner.

Det var dagens väderprognos, nu till det roliga:)
Gårdagens shopping från staden Kalmar snackar jag såklart om!:)



En låång kofta från Gina Tricot. Jättegosig och jättemysig:)
Det var svårt att få fram rätt färg på den, men bilden är tagen med blixt,
så i verkligheten är koftan lite mörkare.199 kronor.



Ännu en kofta. Superskön! Och även ett reafynd.
Halva priset. Betalade 100 kronor på Gina Tricot.



Vanligt baslinne i svart med knappar. 99 kronor från Gina Tricot.



En snygg t-shirt från Gina Tricot för 99 kronor den också:)



En låång skjorta. Väldigt Mary-Kate-feeling över den.:) Love it;) 249 kronor från Gina Tricot.



Kjol från H&M. Den har hängslen, men de går att ta bort vilket jag kommer göra.Helt perfekt, precis en sådan som jag har letat efter! 198 kronor.

Och nu det bästa köpet någonsin typ:P



Mina nya skor!!!
Helt underbaraaaaa! Åhh, love them already! Fast jag aldrig ens har använt dom än.:P
Köpte dom på rean på Scorett. 599 kronor kostade de.
Märke är Novita.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga kläder! :D



Fick stackars Emma hålla upp allt åt dig? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback